Nowa kampania spotowa Oranżady Hellena

 

16 marca wystartowała nowa kampania reklamowa marki Oranżada Hellena. W sześciu rotujących spotach, można usłyszeć Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi. Zakrojone na szeroką skalę działania wizerunkowo-sprzedażowe będą prowadzone równolegle w telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.

 

Oranżada Hellena to jedna z czołowych marek na polskim rynku napojowym. Konsekwentnie realizuje działania wokół claimu Cudze chwalicie, swego nie znacie. W najnowszej kampanii kluczowe są: silny branding kolorystyczny, znane i lubiane głosy oraz ciekawa konwencja spotów. W sześciu rotujących reklamach można usłyszeć gwiazdy polecające Oranżadę Hellena: Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi.

 

Kampania obejmuje swoim zasięgiem największe ogólnopolskie stacje telewizyjne: TVP, Polsat, TVN i stacje tematyczne. Będzie realizowana również w kanałach Social Media: Facebook, YouTube i Instagram. Oranżada Hellena otrzyma także mocne wsparcie w punktach sprzedaży. Przewidziano m.in. dodatkowe, spójne wizerunkowo z reklamą, ekspozycje produktów. Ponadto w placówkach handlowych przewidziano wsparcie w postaci materiałów POS z mocnym brandingiem: plakaty, wobblery i foldery.

 

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja GonnaBe, a za jego produkcję Studio Filmowe M5. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

 

Metryczka kampanii:

Termin: 16.03.2018 – 10.06.2018

Hasło kampanii: Cudze chwalicie, swego nie znacie

Klient: Colian (Hellena)

Media: TV, Internet, materiały POSM

Kreacja: Agencja GonnaBe

Produkcja: Studio Filmowe M5

Dom mediowy: Universal McCann